2.16.2013

Hot Hot Sh*t Chicken.

Hot Hot Sh*t Chicken
or
Hangat Hangat Tahi Ayam.
Yeah, that is exactly what's goin on with this blog. I can smell the sh*t already. Sigh. Actually, after the last post, the 'Under New Management', i went to my kampung for a week and since i didnt have any internet connection while i was there, i cant continue my writing. And yeah, bila dah lama tinggal, dah mula la rasa malas2. Isk.

So, what to write today? No idea at all. Just nak merepek2. Hmmm, let's start with today's weather. It is raining all day until now, since last night actually, and my dad has been checking outside every hour to see if there is any possibility my house will get flooded. He is so worried from last night until now, ye lah, there's only my father n i in this house right now. Kalau banjir siapa nak angkat sofa2 yg berat tu? meja, perabot2 lain. But me? X ada perasaan risau langsung. Happy ada la, because I can lazing around on my bed one whole day in a very nice weather. Weather cm ni jarang nak dpt kot kt Malaysia yg panas terik ni. Kan kan kan? Hehehe.


Next, i had spaghetti for today's dinner. X banyak sangat, makan sikit je. This is my problem. Makan sikit. Benci. I hate the fact that right now I am only 44kg. I want another 5kgs please! Now I know that kurus tu x best pon. Kalau dulu, dapat berat under 45kg tu was like menang a championship. Tapi a championship yg x tau pun tgh compete dgn siapa. Dulu, berat 48kg dah risau, control makan sbb x nak gemuk. Now dah kurus, ambik! Best sangat ke? X best pon. Rasa mcm ikan bilis adalah. Pernah one day I lepak2 kt depan rumah and ada a cat lalu, badan just nice x kurus, x gemuk, comel2 je, x lama lps tu ada cat seekor lagi lalu, badan kurus je. X best langsung rupanya. At that time, terus the image of how i see betapa kurusnya kucing itu adalah sama dgn nk tgk diri sendiri. Hahahaha. So, to anyone out there yg memiliki berat badan yg x kurus n x chubby over sgt, be grateful, anda mempunyai seorg yg mencemburuinya di sini. Iskk.


Next, since hari isnin hari tu, cerita rindu bersemadi di abu dhabi dah start kt tv3. i am not really a fan of malay drama so x adalah kisah sgt dgn drama2 melayu ni sgt. But bila dh duduk rumah, ada tv depan mata, semua cerita lah nk tgk.Pstu ada satu hari ni, baru nk tgk cerita tu, terus ada scene bomoh, terus potong mood, malas dah nk tgk. So now, everyday i'll watch Hair Battle Spectacular at CH720 BeTV, lagi best. That program is about battles between hair designer. A reality tv show. They have to style hair based on theme etc etc and compete between one another. Very creative, Rambut tingkat2, rambut tema cake pun ada.


Okay, it's already midnight, gotta sleep, tgh hujan lagi ni. Will not let this golden chance pass by camtu je. Hihi.




Y.O.Y.O

No comments:

Post a Comment